28 January 2013

Tak Ada Tajuk

Aaargghh! Mengantuk! Mengantuk! Sejak berulang-alik dari rumah ke hospital dan dari hospital ke rumah ni, badan jadi tak cukup rehat dan tak cukup tidur. Pagi-pagi buta pukul 3, doktor atau misi sibuk je kejut suh bangun. Nak ambik darah lah, nak masuk ubatlah. Nak bagi ubatlah. Masalahnya, yang dia p kejut aku apesai? Haha. Kejut je lah Mat Faris terusss. Haissh.

Natijahnya, tidur kami berdua sering terganggu. Walaupun dah tidur awal dalam pukul 10 malam, pukul 12 tengah malam kami dikejutkan balik. “Kak, kak. Bangun, bagi Faris makan ubat”. Haishh. Liat betoi aku nak bangun. Tapi, apekan daya terrpaksaa jua. Kalau aku tak bangun, Mat Faris lagilah liat nak bangun. Hahaha. Lepas tu, dalam pukul 5 pagi pun kami dikejutkan lagi, makan ubat. Huhu. Tapi, hal kecik je tu. Ada lagi masa sejam untuk tidur sebelum bangun Subuh.

Errr. Ehem, ehem. Aku ada dapat pelawaan dari member untuk follow trip penyokong pasukan Pahang ke Singapore nanti. Macam dia mau belanja je?? Haha. Huaaa! Nak pergi! Memang nak tengok lawan bola Live tu! Mahu! Mahu! Tapi, disebabkan beberapa kekangan, tak dapatlah aku nak follow. Sobss. Sobss. Aku punya passport pun dah mati, lagipun no money no trip la kan? Kui3. Ada satu lagi alasan kenapa tak dapat follow. Biarlah rahsia. Alasan berattt punyerrr.. :D

Huiih. Cepat la dapat kerja. Bosan dah ni tak buat apa-apa. Asyik mengupdate blog aje. Huhu. Hmm. Takpelah, ada la tu rezekinya nanti. In Shaa Allah. Mudah-mudahan yer.

Oh, lupa. Besok Mat Faris kena operate sikit nak tampal kulit peha pada tangan dia tu. Doakan keselamatan dia yer. Tenkiu. Hari ni mood dia, Alhamdulillah. Owesemm habisss! Ambik darah dah tak nangis, cuci luka pun dah tak nangis. Steady gituu. Yeeehaaa!

P/S: Duk hospital, sangat lah kena menjaga hati. Sebab ramainya doktor-doktor muda hensem-hensem! Hihihihihi..

No comments:

Post a Comment