07 January 2013

Doaku, harapanku, impianku, keinginanku.

Assalamualaikum.

Can I say something?? Haha. Tapi, kalau saya cakap mesti mak, kakak, abang dan adik-adik saya akan kata saya gatai. Ye. Ye. Saya nak kahwin! Haha. Bertambah-tambah stress la *jejaka* itu. Kui3. (Saya tau dia selalu stalk Blog ni, jadi biarkan dia membacanya. Kiki)

Tapi, saya sedar diri. Itu semua tak mungkin akan berlaku kecuali (dengan izinNya), kerana belum masanya lagi kot? Lagipun, mak sudah pesan awal-awal, kalau nak kahwin dapatkan kerja dulu. *Greenlight*. Hehe.

"Ya Allah, permudahkanlah urusan ku untuk mendapat kerja yang baik-baik, tak perlu kerja yang hebat. Cukuplah sekadar mampu memberi kebaikan kepada aku sekeluarga, masyarakat dan masa depan kelak. Permudahkanlah jua urusan kami untuk menuju ke syurgaMu, Ya Allah."

 

Kawan-kawan, doakan kami ye. In Shaa Allah, kami sedang berusaha. Nanti, kalau dah sampai masa kami akan jemput. *Verangan*.

Mood: Sedang jeles, sebab 19hb Januari 2013 ni Norhidayah binti Megat Ramli (roomate masa dekat MZMS) nak kahwin dah. Hehe. Tahniah untuk Ieda! Barakallah.

4 comments:

  1. Inshaallah..aku doakan tahun ni ko dapat keje dan tahun depan ko ngan jejaka itu sampai ke jinjang pelamin.. nnti kalau kawen, aku nk goodie bag VIP tau..hehehe...~

    ReplyDelete
  2. Aamiin. mudah-mudahan Allah makbulkan. Tq shila atas doa nye. Haha. Ooo, ko nk goodie bag VIP yer? Boleh, boleh dan boleh. Tpnye, ko kena tlog jd dayang2 membawa hantaran ler... kekekeke..

    ReplyDelete
  3. haha..ko jangan salah sangka shakila..maksud aku, aku nk join rombongan pihak lelaki.baru boleh dapat VIP punya goodie bag..nk jadik dayang2..?? itu mmg kerja y aku xkan buat... haha...

    ReplyDelete
  4. shila, ko join je la pengantin lelaki tu. tp, pihak perempuannya bkn aku kot

    ReplyDelete