17 January 2013

Mery

Salam.

Hai semua.. Kat sebelah ni kakak aku yer.. Single-mingle lagi tu.. Hehe.. Muka kami tak sama kan? Aku anak angkat? Haissshh.. Bukanlah! Memang wajah kami jauh beza, malah takde iras-iras pun.. Mungkin sebab aku ikut muka ayah, dan akak banyak amek muka mak agaknya.. Mungkinlah.. Aku pun tak tahu.. Dah Allah jadikan kami lain, lainlah kan.. Heee.. 

Okey.. Kenapa tiba-tiba update entry pasai dia pulak nih? Hihi.. Sebab tadi petang dia baru balik ke KL.. Jadi, I xdek kawan kat rumah ni nak berjimba-jimba.. Hahah! Sunyi sepi sikit suasana.. Ooh, tiap kali dia mau pulang ke KL, dalam hati ni agak touching la jugak yang sebenaunya.. Haha.. Saja pura-pura cool macam takde pape kan..

Lately, akak aku ni macam sensitif sikit bila orang asik tanya dia pasal kawin.. Mungkin sebab kawan-kawan sekeliling dia dah ramai yang mendirikan rumah tangga, tinggal dia sorang je. Ye. Ye. Aku terrsangattt lah paham perasaannya itu.. Walaupun kadang-kadang aku pun turut sama buat-buat tak paham.. Haha.. Dia selalu layannn je bila orang tanya dia macam-macam pasal kahwin.. Tapi, kalau korang nak tahu.. Dia sebenarnya cuba bersabar dengan pertanyaan anda semua.. Kalau nak diikutkan rasa geraammm, mau tertekan dia rasanya.. Haih, manusia di sekeliling macam tak tahu je yang jodoh tu kan Allah SWT dah tetapkan dan dah aturkan bila masa, tarikh, dan hari dia akan berkahwin.. Bising je.. Hahah! 

Jadi, sila lah berhenti menanyakan soalan-soalan berkenaan hal tersebut ye.. Kami tahu dan faham anda di luar sana mengambil berat..
Terima kasih..

1 comment:

  1. i'm cool je la..no stress..no pressure..pdhl,x kisah langsung.check out my blog if u want to know more darling..peace!

    ReplyDelete