17 January 2013

Lalutan hari ini

Assalamulaikum.

Hoho. Aku macam tak tahu je nak update ape kan. Tapi, hati tetap rasa nak mengupdate. Hihi. Hmmmm.. Update pasal Mat Faris lah. Masuk hari ni, dah 6 hari dia kat hospital. Rasa macam lama lagi dia kat sana sebab luka belahan pada tangan dia x jahit-jahit lagi. Belahan atas dan bawah. Kenapa x jahit lagi? Kata doktor, nak bantu kurangkan bengkak. Dan Alhamdulillah, dah makin surut bengkaknya. Cuma, rasa kesian la dekat dia sebab hari-hari kena cuci luka tu. Jawabnya, meraung lagi la dia.. "Doktor jahat! Doktor jahat!.." Ada sorang makcik tu tengok Mat Faris kena cuci lengan dia, amek kau! Termuntah-muntah makcik tu. Huuu. Tapi, uminya kata semalam dia tak meraung dah kena cuci. Tapi, dia jadi bad mood pulak sebab terasa sakit agaknya lepas lengan dia kena balut. Semalam pun dia dah start sekolah dalam hospital memandangkan macam lama je kena stay hospital tu.

Okey, update seterusnya. Sekarang aku dah takde kredit. Malas nak topup. Biarlah tak payah nak bertopup-topup sangattt. Malas aku nak bermesej-mesej. Nak berchatting-chatting pun aku malas. Haha. So, harap maklum la ye kenapa aku tak reply. MALAS! Rasa macam best pulak hidup membawa diri tanpa khabar berita. Konon.

Okey. Update yang ke-3. Sila jangan nak harap asik aku je yang nak kena faham perasaan orang lain. Pengsan la aku kalau macam gitu. Haha. Ye ye je kan sampai pengsan. Kalau taknak faham aku, kalau taknak bersabar dengan aku, sila pergi jauh-jauh. Berambusss! Senang cerita. Harap maaf, jika terkasar bahasa atau terguris rasa. Aku pun dah lama terguris-guris. Haha. Titik noktah. Jika tak paham, tak payah paham. Senang? Ye senang. Pergi main jauh-jauh. Shuuhhh!

Baiklah. Hari ni banyak kerja yang perlu dibuat. Selamat tinggal alam maya untuk hari ini. Kita akan bertemu lagi esok hari, mungkin? Mungkin. Bye bye.

Take care, manusia.

No comments:

Post a Comment