13 September 2012

Sobbs sobss dalam hati..

Last last week, aku pegi la ronda-ronda 1 kampung naik motor dengan Adik Ain si "ekor panjang" sebab nak g ajak orang-orang datang kenduri. 

Then, singgah la rumah toki sedara, namanya Aki Seman.

Kila: Assalamualaikum.....! 
Anaknya: Waalaikumussalam..
Kila: Mak ada?
Anaknya: Maaaakkk!.......................kila datang.
Isteri Aki Seman: Awak datang mana? Kome tido tadi...

Salam salam....

Kila: Takde, datang dari rumah.. nak ajak Aki Seman sekeluarga datang rumah hari Ahad ni, ada kenduri sikit.
Aki Seman: Ngape?? ......... Awak nak bertunang ke? 
Kila: Eh, xde la aki. Lambat lagi kome nak bertunangnya... Hehe..

Tiba-tiba...

Aki Seman: OOoh.. Ingat kenduri awak nak bertunang... Hehehehehe.. (Aki gelak-gelak) .............................. Dan pada waktu tu, aki ketawa sambil tepuk-tepuk dan usap-usap bahu aku.

Tapp!*****

Pada waktu tu jugak, dek kerana tangan yang tepuk bahu aku tu, .............. tiba-tiba, ada satu perasaan sebak datang dengan tiba-tiba. Rasa rinduuu yang teramat sangat. Sebab aku dah lama sangat tak rasa belaian tapak tangan seorang ayah. Rasa kehilangan sesuatu yang orang lain ada, dan aku takde. Sobss.. Sobbss.. ABAHHHHHHHHHH........... =(  Ouhh~ Touching seketika time tu. Dah bergenang air mata tu. Tapi, macam biasalah, aku kan terer bab-bab cover line ni. 

Tapi, tengah menulis ni pun kesat-kesat air mata... =,(

No comments:

Post a Comment