16 September 2012

Menghitung Hari Konvokesyen

Hmm. Pasti ramai di kalangan kawan-kawan satu Universiti iaitu Universiti Teknologi Malaysia Skudai tak sabar-sabar menghitung hari untuk konvokesyen yang aku kira dah memang tak lama pun lagi. Insyaallah, dengan izinNya..

Ini senior SHY. Kak Siti. =)

Haa. Aku agak mesti dah ramai yang sibuk:

1) “Alamak…. Nak pakai baju apa yer nanti?...”
2) “Eh, kasut kena pakai yang macam mana ek?... Nak kena g cari ni…”
3) “Jubah kena ambik bile?? Duk piker pulak, saiz ape aku nak ambik ek…?”
4) “Sesi kite bile?...........Alaaaa… Nape kita tak dapat Raja Zarith Sofea yang sampaikan………..?”
5) “Weh, raptai WAJIB datang tau…..”
6) “Alamak!!!!.... Scholars Inn dah penuh la!!!.... Mana mak bapak aku nak stay ni……………????”
7) “Huu.. AKu dah gemok!! Malu la nak jumpe kawan-kawan….”
8) “ Nak bawak kamera ni… Nak gambar dengan tettt.. nak gambar dengan tuttt…**..”
9) “ Duit nak kena bawak cukup ni… Nak beli bunga tuk kawan-kawan..”
10) “Tak sabau nye nak jumpe kawan-kawan! Rinduuu…….”

Hehe. Begitulah. Aku pun turut memikirkan perkara yang sama. Macam-macam ada dalam kepala ni. Insyaallah, aku punya sesi jatuh pada 14hb Oktober 2012. Alhamdulillah..

Mood: Berangan-angan membayangkan aku berjalan di atas pentas DSI yang besau tu sambil pakai jubah besar merah dengan topi besar tu.. Hehe..

P/S: Shhhh. Jangan kacau.. hehe..

No comments:

Post a Comment