20 February 2013

Perasaan Tak Menentu Hala

Assalamualaikum.

Currently, berada di rumah.
Fuhhh. Sepanjang perjalanan dari KL ke rumah, fikiran melayang-layang entah ke mana.
Selesai usaha mendapatkan kerja, ada 1 lagi benda yang agak merisaukan jugak sebenarnya.
Aku takde transport. Lesen pun takde. Kalau nak pergi kerja agak merana la jugak.
Tapi, tu perkara kecik je.
Harap-harap diorang tempatkan aku kat TTDI, Damansara tu.
Jadi, takdelah aku risau sangat.
Kalau kat Jalan Semarak, aku risau sikit lah.
Sekarang, macam tak boleh fikir sangat lah.
Cepat la sikit orang Kelly Agency tu.
Kata nak call dan update.
Fikiran ni macam tak boleh nak fokus.
Risau.
Astaghfirullahalazim.
Ya Allah, permudahkanlah segala urusanku.
Selamatkanlah aku dari segala bahaya.
Berilah aku petunjuk dan jalan keluar kepada masalah yang aku terpaksa hadapi.
Nangis sekejap!
###~~~~~
Rasa susah hati.
Tapi, aku yakin Allah akan bantu sebagaimana aku yakin Allah akan beri rezeki aku untuk dapat kerja.
In Shaa Allah.
Ke aku sebak sebenarnya ni??
Sebak sebab nanti lama tak dapat jumpa adik Adam dengan adik Ain?
Mak lagi..
Sobsss..Sobsss..
Tapi!
Aku rasa memang aku kena betul-betul berdikari sekarang ni.
Nerves!
Takut semua ada.
Ya Allah...
Mudahkanlah..
Mudahkanlah..
Mudahkanlah..
Urusan kehidupanku selepas ini..
Aamiin..


No comments:

Post a Comment