23 February 2013

Debar-debar*



Assalamualaikum.

Kenapa rasa berdebar-debar? Sejak 3,4 hari yang lalu asyik berdebar je. Dup dap dup dap dup dap, laju je jantung ni. Tidur pun rasa macam sesak nafas. Bila buat something, tak berapa nak fokus. Fikiran tu entah ke mana pergi melayang. Hmm. What's going on? Apa yang aku fikirkan sebenarnya. Maybe terlebih risau nak duduk dan bekerja di tempat yang aku memang tak biasa kot. 

Perasaan takut, cuak, nerves semua ada. My life akan menjadi lebih mencabar sebab aku kena buat semua benda sendiri. Berdikari. 

Astaghfirullahalazim. Awat la aku asyik berdebar-debar cam tu. Percaya je yang Allah sentiasa ada bersama aku. Kan?

In Shaa Allah. Segalanya akan okey. Kena atasi jugak perasaan-perasaan yang kurang enak tu. Semuanya gangguan. Buang, buang. Fikir benda-benda baik, In Shaa Allah perkara-perkara baik jugak yang akan datang. 

Harapnya, semua berjalan dengan lancar. Dan kalau tak lancar sekalipun, moga Allah bantu aku untuk cari jalan keluar yang terbaik. 

Hoho. Homesick lah aku lepas ni. Gggrrr....

No comments:

Post a Comment