10 February 2013

Febret: Ulam-ulam

Wahai kawan-kawan. Korang ada ulam-ulam febret tak? Hehe. Ke ada jugak yang tak suka makan ulam? Err. Aku ada la ulam yang jadi kegemaran aku dari zaman kanak-kanak dulu sampai lah sekarang. Kalau ulam-ulam tu ada, memang berseleralah aku makan nasi. Dia punya feel tu, lagi sedap dari makan Secret Resipi ataupun Kentucky Fried Chicken yang kita duk cakap best tu. Aku ni kalau bagi pasta ke, memang slow sikitlah aku makan. Sebab, aku tak berapa gemar. Sedap lagi kalau makan nasi putih dengan kicap, cili, ikan goreng, dan ulam-ulam febret aku. Hihihihi.

Alaa, korang tak biasa makan kot sebab tu akan rasa pelik. Tertanya-tanya, sedap ke rasa dia? Tak berbau ke? Hehe. Itu semua, small matter je. Ada caranya bagi mengatasi masalah bau dan sebagainya. Pandai-pandai la sendiri.

Tadaaaa! Berikut merupakan ranking ulam febret yang aku tersangatttt-sangaatttt suka! Weeee.



1. Petai

2. Jering
3. Kerdas


No comments:

Post a Comment