30 March 2013

Rest Time!


Assalamualaikum.


Hari ini hari Sabtu. Ooyeahh! Jadi, saya cuti! Hehe. Lega~ Semalam dekat office rasa serabut sangat. Bukan serabut sebab banyak kerja, tapi disebabkan tak tahu nak buat apa. Huu. Saya memang jenis yang akan jadi pening, bilamana ada banyak kerja-kerja yang bercampur- aduk. Maka, saya pun dah ter’confused’. Selagi tak faham, selagi tu saya akan tanya. Haha. Biar semua orang rimas. Nak cakap saya lampi pun takpe. I like! Hehe.


Satu lagi, selagi saya belum betul-betul faham dengan skop kerja sebenar saya, selagi tu saya takkan mampu nak fokus untuk buat tugasan sampingan. Jadi, saya amat berharap bos akan faham ye. Kang saya tak buat kerja, bos marah pulak. Sebab tulah, saya kena faham dan tahu betul-betul apabenda yang saya kena buat sebenar-benarnya. Maka, janganlah diserabutkan kepala saya dengan kerja-kerja yang bukan dalam bidang kuasa saya. Mahirkan dan fahamkan saya dengan main tugasan saya dulu la ye.


Hmm. Tadi, saya pergi Gambang Water Park. Tiba-tiba ada seorang pakcik ni tegur saya. Katanya. “Eh! Kenapa macam kenal je awak ni!!”... Amboi-amboi, excitednya pakcik! Saya pun apa lagi.... “PAKCIK!!!! DATANG DENGAN SAPE??”.. Hoho.. Suami Puan Marzilah ex-pengetua Kolej 9, UTM Skudai dulu ada dekat Gambang Water Park?? Hoho.. Macam tak percaya... Saya pun tercari-cari lah Puan Marzilah dekat situ. Nasib baik jumpa. Haha. Kami pun borak-borak lah. Semua ada. Anak-anak Puan Marzilah, Syahir, Syafiq, Anis, dan sorang lagi tak ingat namanya beserta juga menantu Puan. Borak-borak, amek gambar. Rindu dekat puan lama tak jumpa. Handsome betoi anak dia. Hahahahahahaha..


Saya pun lepas tu masuklah dalam taman tema air tu. Seronok jugaklah. Huhu. Memang best! Tapi, lenguh belakang.. Hmm...



:)

No comments:

Post a Comment