07 March 2013

Akhirnya Berjumpa!



Banyak nye update kan? Hehe. Tengah rajin, banyaklah. Cuba kalau malas, tak de nya nak update. Hari Selasa 05/03/2013 pergi ambil baucer BR1M. Orang nak bagi, kita amek jelah kan. ;)


Okey. Masa balik ternampak seorang kawan lama waktu sekolah di SMK Tengku Ampuan Afzan dulu. Masa Form 1, aku, Wani dan Tikah agak nakal jugaklah. Suka usik orang. Bila teringat dengan 'kawan lama' tu, teringat pulak apa yang kami selalu buat dekat dia.


Kami bertiga suka usik dia...
Kami bertiga akan tulis sepucuk surat kepada 'kawan lama' tu..
Konon-konon surat cinta dari seorang budak laki dalam kelas kami kepada 'kawan lama' tu..
Kami bertiga dan 'kawan lama' tu tak sama kelas.
Jadi, time rehat selalulah pergi kelas 'kawan lama' tu, tujuannya untuk bagi surat tersebut.. Hehe.
Kami suka kenen-kenen kan 'kawan lama' tu dengan budak lelaki kelas kami..

Hahaha. Memang takde kerja!





Dialog antara kami:


Aku: Syikin!! Kenal lagi tak? Lamanyaa tak jumpa! (Excited!)
Syikin: Kenal lah, apa pulak tak kenalnya. (Senyum-senyum)
Aku: Syikin, buat ape je sekarang? (Tertanya-tanya)
Syikin: Kome niaga ikan kat pekan sari! (Excited!), nanti datanglah rumah. Takpun datang je dekat pekan sari tu. Boleh jumpa.
Aku: Okey, In Shaa Allah... (Senyum-senyum)


Walaupun aku, Tikah dan Wani selalu kacau dia.. Tapi, kami suka kawan dengan dia. Sebab dia lagi okey daripada budak-budak bijak pandai yang sombong memandang ke langit. :)

No comments:

Post a Comment