13 March 2013

Adam Harith

Assalamualaikum.

Hai kakak-kakak dan makcik-makcik! Nama saya Adam Harith! Banyak benda saya dah pandai buat sekarang.
  1. Merangkak dah lajuuu.. (Sangat-sangatt)
  2. Mula pandai berdiri berpaut pada dinding, almari, kabinet, kerusi, kalau tak jumpa benda-benda yang boleh untuk berpaut...... Saya akan panjat badan sape-sape yang ada depan saya.
  3. Suka makan aiskrim! Saya sangatt excited dengan benda-benda sejukk! Nganga je mulut saya.
  4. Saya suka buat bising, kalau ibu tak bawak pergi jalan-jalan petang-petang.
  5. Saya suka tengok Upin & Ipin atau apa-apa sahaja kartun!
  6. Saya suka cium budak-budak sebaya dengan saya dan anak-anak patung dan juga gambar-gambar kartun... Hanya akan buat itu, bila orang bagi signal dengan cakap "sayangggg dia.."
  7. Gigi saya ada sebatang je.. Dah makin membesar! (suka2!)
  8. Saya suka berendam dalam besen yang dipenuhi air.. (Makteh saya rajin rendam saya!) Seronoklah saya, main tepuk-tepuk air!!
  9. Saya dah tahu apa itu 'motor'! Saya excited dengan motor sebab saya tahu boleh bawak saya p jalan-jalan!
  10. Saya selalu kalau ibu tak bawak pergi jalan-jalan, saya akan buat perangai merengek-rengek, tapi bila nampak ibu pakai tudung, saya senyum dan tersengih sampai ke telinga! Hik3! (Terkena juga ibu saya dengan trick saya!)
  11. Saya suka buat protes dengan jilat lantai! Hihi
  12. Kalau abah tak mau layan saya..... saya gigit ibu jari kaki dia!





No comments:

Post a Comment