23 September 2013

Trypophobia!


Eeeiii. Eeeiii. Eeeiii. Geli, geli, geli, geli dan geli geli geli! Aku rasa adrenalin dalam badan ni laju je mengalir. Aku rasa macam nak gigit, nak potong, nak kerat-kerat nak siat-siat kulit aku sendiri kalau nampak gambar yang ada benda bintik-bintik banyak. Geliii!! Contohnya, telur ikan, telur katak, lubang-lubang kecik, eeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii... Kalau aku tertengok gambar macam tu, konpem denyutan jantung aku ni laju giler. Aku rasa macam seriau, macam berderau darah. Eeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii... Mulalah ni haa aku nak menekan keyboard kuat-kuat. Aku rasa kalau ada pen atau pensel ke time aku tertengok gambar tu, konpem patah- riuk pen tu aku kerjakan.

Korang search la sendiri Trypophobia tu apa. Eeeeiii. Geli-geleman aku!

Aku lagi rela tengok gambar tangan orang kena potong ke, cedera parah berdarah-darah ke dari tengok gambar gituuuuuuuuuuuuuuuuu.. Aisshh!

No comments:

Post a Comment