20 December 2012

Beri reward pada diri sendiri =)

Salam. Hehe. Sila jangan jemu. Rasa macam dah hari-hari aku update blog. Tak kisah kan? Tak pe kan? Ye la. Sementara tak busy lagi, okey jugak menghabiskan masa berblog. Hehe. Hari ni aku ikut mak keluar beli barang-barang dapur. Then, jalan punya jalan... Masuk kedai tu masuk kedai ni.. Akhirnya! Mataku terrpandang satu benda yang tergantung dalam sebuah kedai. Wahh! Cantiknya! Terus cakap kat mak. "Mak, nak beli beg lah! Hehe." Mak kata "ikut awaklah".. Hoyey! Hoyey! Aku pun cakap lagi.... "Tapi, nak bayar sendiri.." Hehe.. Aku tak mau la mak aku yang bayar. Dah lama nak beli beg sebenarnya. Dulu, mak mau belanja. Tapi, aku refuse. Nak tunggu ada duit sendiri la mak, baru nak beli. Hehe. Nak tengok tak? Cantik tak?! Cantik tak?! Keh3.. 

Tadaaaa!!!!

Hehe. Ni kirenya beli sebagai reward kepada diri sendiri. Reward untuk apa? Ade la. =P Tak salah pun sekali sekala 'membeli' untuk diri sendiri. Harga beg ni? Hehe. Murah je, RM30 (dalam hati, issshh... kenapa x bawah RM20?? kedekut punye pasal)... Memandangkan ada 1 je tadi, terus grab! Yeye! Alhamdulillah. Akhirnya, terkota jua hajat nak memiliki beg comey-comey yang baru. =)


No comments:

Post a Comment