14 December 2012

Alergik

Assalamualaikum. Mesti ramai di kalangan rakyat Malaysia yang tidak berpuas hati pasal referee perlawanan bola sepak malam tadi kan? Hehe. Itu la aku pun turut merasakan benda yang sama jugak! Pagi tadi buka FB ramai benor yang mencarut-carut. Haissh. Tak baik tauuu. Tapi, tulah kalau referee tak adil, hancur 1 game tu. Main la baik dan disiplin macam mana sekali pun, memang keseluruhan game tu akan hancuss. Tapi, xpo la nak wat lagu mana lagi. Bukan rezeki Malaysia pun nak menang. Tak dinafikan Thailand tu memang kuat pun sebenarnya. Malaysia kena rajin training lagi kot. Selama nengok bola ni, aku notice sesuatu lah. SAFEE SALI! Aaaaa.. Kenapa dia dah x perform macam dulu? Sedihnya. Mungkin sebab kecederaan dia? Atau dia ada masalah lain? Bila tengok dia, macam ada sesuatu yang sedang membelenggu kehidupan dia. Wallahualam. Itu, aku tak pasti. Tapi, apa yang nak dikatakan di sini adalah baru sekarang aku nampak kehidupan yang diibaratkan seperti roda tu macam mana. Roda sentiasa berputar. Atas, bawah. Atas, bawah. Dulu, Safee Sali dibanggakan sebagai penyerang berbisa negara. Tapi, sekarang performance dia dah x sama macam dulu. Tapi, mungkin akan datang dia akan bangkit semula kan?

Okey, habis pasal bola. 

Ni ceq nak habaq mai. Keterukan alergik sedang menyerang aku! Aaaaaaaa.. Tak percaya? Mai-mai tengok:




Masa untuk berpantang kembali sudah bermula.

Ariyoss.

Love,
shakila

No comments:

Post a Comment