03 May 2013

Si Penipu, Nanti terbelit Lidahmu

Assalamualaikum..


Lama tak update. Why? Because I'm lazy. Dan, aku kurangnya mood untuk mengupdate entri-entri yang terkini. Dek kerana ketiadaan mood tersebut, maka tiadalah cerita-cerita yang terpapar dimuka blog ini.


Today.. Apa yang pernah aku mimpi, betul-betul berlaku. Tapi, tak boleh di share di sini. Ada certain benda yang boleh di share, tapi ada yang tak boleh.


Hmm.


Puas aku bertanya mencari jawapan pada diri, "kenapa ada juga manusia suka menipu untuk meraih apa yang nak dicapainya?"..


Sehinggakan mahu menjebakkan aku sekali. Tidaaakkkkkkk! Aku mohon semoga Allah lindungi aku dari menjadi seorang penipu dan seorang yang suka berkata dusta. Aamiin.. Tolong bantu, doakan saya.. :)


Hari ni kerja memang best! Yesss. Dimarahi kerana berkata benar. Dikatakan selfish bila berkata benar! Hahahaha. Tak kesahlahhh.. Buat apa nak jaga hati "si penipu", sedangkan "yang ditipu" selalu diperkotak-katikkan oleh "si penipu".


Salah kot berkata benar??? Huhu.. Whatever.. I believe dengan buat baik dibalas baik.. Alhamdulillah, Allah bagi kawan-kawan kerja yang baik-baik semua... :)


No comments:

Post a Comment