30 May 2013

Aku Keliru..

Assalamualaikum..


Aku confused jugaklah sama ada nak beli kereta atau pun tidak.
Hati, berat kepada rasa nak tangguh dulu.
Sebab kalau Allah izin, aku nak pergi UKM sambung belajar bulan September nanti.
Tapi.. Sementara menunggu nak ke bulan itu, aku nak ulang-alik kerja macam agak susah jugak.
Sebab.. Kerja aku banyak kena pergi buat program di luar.
Jadi.. Aku pun tak tahu dan tak pasti lagi.
Kalau ikut pendapat mak, "beli"..
Tapi, takut-takut nanti pergi belajar tak mampu pula nak bayar bulan-bulan.
Oh, aku tak tahuu..


Semoga Allah beri rezeki.
Aku dari dulu nak sambung belajar ke UKM tu.
Moga Allah, berkati niat-niat yang itu.
Aku harap, ada yang terbaik di sebalik kesukaran yang sekarang ini.


Aku, nak kumpul duit gaji.
Moga Allah iringi niat yang ini dengan keizinanNya.
Harap-harap aku tak diterminate sebelum waktunya.
Supaya aku dapat kumpul duit untuk bayar yuran semester 1.
Aamiin.


No comments:

Post a Comment