23 December 2013

Dalam keadaan Tak Pasti. Maaf..


Assalamualaikum..

Fuuhh! Tiup-tiup habuk.
Lama tak update.
Sebab takde cerita menarik nak share. :D

Cuma, sekarang ni..
Hati tengah gundah-gulana..
Erm.. Erm..

Sebab, sebab.
Ada perkara yang tak pasti sedang berlaku.
Jodoh.
Yep.
Saya taknak begitu yakin dan pasti.
Sebab Allah jua yang menentukan.

Masalah kita yang utama tulah..
Kita rasa orang tulah jodoh kita..
Orang tulah yang akan jadi pemimpin kita..
Walhal semua tu tak pasti lagi.

Kenapa bongkak yakin sangat?
Astaghfirullahalazim...

Aku lupa, Allah jualah yang berhak dan berkuasa membolak-balik kan hati manusia.
Mungkin aku tak disayangi lagi..
Mungkin aku tak berharga lagi.. :(

Mungkin one day akulah orangnya yang akan mengecewakan ramai pihak.
Mungkin aku jugalah orang yang ditinggalkan.

Ya Allah.
Temukanlah aku dengan dia yang telah Kau jodohkan untukku.
Yang mana mengingatku kepadaMU.
Dan bukan yang melalaikan aku.

#Takpasti #Confused

No comments:

Post a Comment