09 July 2013

Buuuuuu...


Assalamualaikum..


Saya geram sungguh la  dengan orang yang pandaiii sangat cakap itu dan ini, tapi bila berdepan dengan orang yang sepatutnya diam tak berkata apa. Hah?!

Kalau belakang, bukan main lagi pung pang pung pang cakap itu dan ini. Macam dia laaa yang paaaliiinggg pandai kan. Diaaa laaa yang palinggg bagusss.. Okey.. Fine, it's okay.

Selama ini saya hormat, tapi kalau dah banyak kali pijak kepala saya,  memang saya pun naik hangin! Lepas tu, bila nak minta tolong bukan main lagi ayat paling manis keluar. Dah toreh, luka dan berdarah boleh pulak kau gedek-gedek bodek-bodek kat aku. Hmpmhh.. Padahal kau tikam aku dari belakang kan.

Tapi, setiap kali kau datang minta tolong... Entah kenapa la hati ni selalu rasa kesian... Huuuuaaaaa! Aku bajet nak brutal sikit dengan kau, tapi aku ni dalam hati ada taman pulak! Haha.

Apa-apa pun lepas ni, aku nak pergi dah dari tempat ni. Jadi, janganlah muncul lagi orang-orang macam ni. Kalau muncul pun, moga-moga aku dapat faced dengan solusi yang berhemah dan terbaik.


Tenkiuu!


No comments:

Post a Comment